ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند
سرخط خبرها

حالا کاربران اندروید هم می‌توانند اپلیکیشن ChatGPT را نصب کنند + لینک دانلود

  • کد خبر: ۱۷۶۱۵۵
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
حالا کاربران اندروید هم می‌توانند اپلیکیشن ChatGPT را نصب کنند + لینک دانلود
شرکت OpenAI بالاخره اپلیکیشن ChatGPT را برای اندروید منتشر کرد تا حالا کاربران محصولات اندرویدی مانند کاربران آیفون و آیپد بتوانند از طریق برنامه‌ای مخصوص، به این چت‌بات محبوب دسترسی پیدا کنند.

به گزارش شهرآرانیوز - نزدیک به دو ماه پیش OpenAI اپ ChatGPT را برای سیستم‌عامل iOS منتشر کرد. OpenAI در آن زمان گفته بود که این برنامه به‌زودی برای اندروید منتشر می‌شود و البته چندین روز پیش هم اعلام کرد که کاربران اندروید طی چند روز دیگر به این اپ دسترسی پیدا می‌کنند. حالا این برنامه برای اندروید منتشر شده است.

OpenAI با انتشار توییتی، از عرضه برنامه ChatGPT برای سیستم‌عامل اندروید خبر داد. البته این اپلیکیشن درحال‌حاضر تنها در چند کشور آمریکا، هند، بنگلادش و برزیل در دسترس کاربران قرار گرفته است، بااین‌حال به‌زودی کاربران کشور‌های دیگر هم قادر به دانلود و استفاده از این چت‌بات محبوب خواهند بود.

درحالی اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید منتشر شده است که کمتر از یک ماه پیش مشخص شد که برای اولین‌بار از زمان عرضه عمومی، تعداد کاربران این چت‌بات کاهش یافته است؛ بنابراین با عرضه برنامه مخصوص اندروید چت جی‌پی‌تی، شاید تعداد کاربران این چت‌بات روند صعودی به خود بگیرد.

ChatGPT یک موفقیت بزرگ برای OpenAI و البته صنعت هوش مصنوعی محسوب می‌شود که پس از عرضه آن، شاهد انتشار چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بی‌شماری از سوی شرکت‌های مختلف بودیم. ChatGPT در نسخه رایگان و پلاس در اختیار کاربران قرار گرفته که نسخه پلاس پولی است و از مدل زبانی بزرگ GPT-۴ استفاده می‌کند. برای دانلود نسخه اندروید ChatGPT به این لینک مراجعه کنید.

درنهایت باید به این موضوع اشاره کرد که اگرچه اپلیکیشن ChatGPT حالا برای اندروید منتشر شده، اما مدت‌هاست مدل زبانی GPT-۴ از طریق چت‌بات Bing AI در اختیار کاربران اندرویدی قرار دارد. درحالی‌که بسیاری از شرکت‌ها شروع به عرضه چت‌بات مخصوص خود کرده‌اند، هنوز اپل در چنین مسیری گام برنداشته است. البته طبق گزارشی، اپل روی چت‌بات Apple GPT کار می‌کند و حتی کاربران به‌صورت درون‌سازمانی درحال استفاده از آن هستند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->